Wat Fritom van je vraagt.

 

Fritom is klantgericht.

Je hebt een zeer klantgerichte instelling. Je staat open voor anderen en bent vriendelijk. Je bent beschikbaar, ook al heb je het druk. Je houdt je aan je afspraken. Het zoeken naar de beste oplossing voor de klant, zie je als een uitdaging. Je weet dat klantgericht meer is dan klantvriendelijk.


Fritom klantgericht&
 

Fritom is oplossingsgericht.

Je voelt je verantwoordelijk voor het vinden van een goede oplossing. Je probeert problemen voor te zijn. Als zich een probleem voordoet,  neem je daarin je eigen verantwoordelijkheid. Als je zelf niet tot de beste oplossing komt, schroom je niet om de hulp van anderen in te roepen. Als een collega je om hulp vraagt bij het vinden van een oplossing, ben je bereid om hem te helpen.


Fritom oplossingsgericht
 

Fritom communiceert effectief.

Je stelt je open op naar collega’s en klanten. Je vindt samenwerking belangrijk en blijft ook onder druk effectief communiceren. Daarbij ga je de confrontatie niet uit de weg en durf je een ander op een constructieve wijze aan te spreken, ongeacht rol of functie.


Fritom communicatie
 

Fritom is veranderingsgezind.

Je houdt niet vast aan het vertrouwde, maar staat open voor veranderingen. Je ziet hierin meer kansen dan bedreigingen. Je toont bij veranderingen een actieve houding en denkt graag mee. Je wilt je werk voortdurend verbeteren. Je kijkt daarom met een kritische blik naar bestaande werkwijzen en neemt ook zelf initiatief tot verandering.