Vernieuwd klantenportaal

Een prachtige digitale stap voor Veenstra|Fritom

25 mei 2022

Omslag Website Mijnfritom(1)

Een prachtige digitale stap voor Veenstra|Fritom

Het afgelopen jaar heeft de afdeling Research & Development van de Fritom Group zich beziggehouden met het vernieuwen van het klantenportaal Mijn Fritom.
Mijn Fritom is het klantenportaal van alle Fritom bedrijven.

Volledige grip op logistiek, dat bieden wij onze klanten aan. 24/7 real-time in controle en op de hoogte van de status van hun goederen. Naast het inboeken van verzendopdrachten en track & trace mogelijkheden, biedt Mijn Fritom o.m. voorraadbeheer, Proof of Delivery (POD)- en Sign on glass services, digitale facturering en elektronische koppelingen (EDI).

Na een zorgvuldige voorbereiding en een gefaseerde implementatie, staat het nieuwe portaal per 1 maart live beschikbaar voor alle relaties binnen de Fritom Group. Het gebruik is zeer intuïtief en eenvoudig en de moderne look-and-feel zorgt voor een aangename digitale omgeving.

 

IT-diensten en rapportages

Meer weten over Mijn Fritom? Wij vertellen het u graag.

 

Wietze de Vries, Veenstra Fritom

Wietze de Vries
Sales manager