Mijn Fritom klantportaal

Een prachtige digitale stap voor Veenstra|Fritom

In 2022 heeft de afdeling Research & Development van de Fritom Group zich bezig gehouden met het vernieuwen van het online klantportaal. Mijn Fritom is het klantenportaal van alle Fritom bedrijven. 
Met het klantportaal kunnen we onze klanten nog beter bedienen en ontzorgen. 

IT-diensten en rapportages
Omslag Website Mijnfritom(1)

Online klantportaal - Mijn Fritom

Volledige grip op logistiek, dat bieden wij onze klanten aan. 24/7 real-time in controle en op de hoogte van de status van hun goederen. Naast het inboeken van verzendopdrachten en track & trace mogelijkheden, biedt Mijn Fritom o.m. voorraadbeheer, Proof of Delivery (POD)- en Sign on glass services, digitale facturering en elektronische koppelingen (EDI).
Het gebruik is zeer intuïtief en eenvoudig en de moderne look-and-feel zorgt voor een aangename digitale omgeving.

 

 

Wat kunt u verwachten van Mijn Fritom?

  • Inboeken van verzendopdrachten;
  • Track & Trace;
  • Administratie emballagestromen;
  • Proof of Delivery (POD) / Sign on glass;
  • Digitale facturatie;
  • Elektronische koppelingen (EDI, van Ascii tot en met XML);
  • Digitale overzichten van in- en uitgeslagen goederen;
  • Instellen van alerts bij minimum voorraden;
Mijn Fritom (1)

Meer weten over Mijn Fritom? Wij vertellen het u graag.

 

Veenstra Fritom 72

Wietze de Vries
Sales manager